Напій, який здивував гурманів
  

Коли людина купує каву, навряд чи її цікавлять такі нюанси, як спосіб приготування, а тим більше, історія створення цієї технології. Все вирішує якість. Однак, навіть завзяті доки кавового напою, в свій час, вживши «lavazza», зацікавилися тими методами обробки та способами створення чудового купажу. Важко повірити, але прості експерименти, що проводяться на аматорському рівні, внесли в культуру вживання кави нову і надзвичайно яскраву сторінку.
 

Любитель кави, який створив легенду
  

Далеко не багатий молодий чоловік, ім'я якому Луїджі Лаваццо, починав свою діяльність на всіляких складах, в якості простого робітника. Треба відзначити, що, незважаючи на нелегку роботу, молодий чоловік знаходив час, щоб відвідувати курси хімії, які проводилися при вечірній школі. Звичайно, все з'явилося не з порожнього місця, була мрія. Вона полягала в організації власного бізнесу, але з темою кави абсолютно нічого не було пов'язано.
  

З великими труднощами накопичивши деяку суму, Луїджі зумів купити старий магазин "Paissa E Олівера". Це подія, що відбулася 24 березня 1894, і можна вважати відправною точкою в історії легендарного бренду. Магазин займався торгівлею продуктами. Щоб бізнес приносив прибуток, обрана така послуга, як доставка товарів на дім. У даній ситуації, Луїджі і його братові, дуже допомогла необізнаність служниць, що працювали в багатих сім'ях. Практично ніхто з них не вмів правильно обсмажувати кавові зерна, що призводило господарів в сказ, тому як кава був зовсім не дешевим продуктом.
  

Молода компанія самостійно займається обжаркой кави, що робить просто чудово. Клієнти задоволені і кількість замовників зростає. Однак не слід забувати, що події проходять в Італії, яка не мислить себе без кави. Найвищий рівень конкуренції і фінансова потреба для придбання сучасного обладнання, змушують братів йти на хитрощі, виводячи свою продукцію за межі Туріну. Тепер по Італії подорожує невеликий фургон «lavazza», що пропонує не тільки каву, але і всі необхідні продукти харчування. Цей крок мав фантастичний успіх. Почали з'являтися замовники з усіх куточків Італії.
 

Чим же чарівний «lavazza»?


 Вже до 1915 року бізнес братів процвітав. Заздрісники і конкуренти не можуть зрозуміти, в чому справа. А секрет досить простий - любов Луїджі до хімічних експериментів підштовхнула молодого бізнесмена на думку, що сорти кави можна змішувати. До початку Першої Світової війни, «lavazza» являла собою невелике виробництво, де відбувалася не просто обжарка кавових зерен, але і загадковий процес створення купажів. Така діяльність ніколи не припинялася компанією. Навіть сьогодні, коли, здавалося б, про каву відомо все, працює цілий відділ, який відкриває все нові смаки і аромати такого таємничого напою, як кава. Особливою популярністю став користуватися «Лавацца» зерновий, який найбільш ефектно передавав смакові якості високоякісного зерна.


  Сьогоднішня компанія пропонує зернову і мелену продукцію, яка давно не вимагає реклами. Чудові купажі, створені Луїджі ще в минулому сторіччі, досі вражають любителів кави своїми смаковими якостями і органолептичними властивостями.


  Придбати «Лавацца» можна в нашому магазині, де представлений незвичайно широкий спектр зернового і меленої кави. Кожен сорт має чудове опис, який створить повне уявлення про те, як «Лаваца» народжується. На сайті можна дізнатися все, від моменту збору зерен і до таких найскладніших процесів, як обжарка і створення купажів.
 

«Lavazza» - кава, яка рве душу і милує серце!